Tasha Manshahar - Put The Blame On Me

::Miss Quratu::
D'Owner!

hello you guys . thanks for visiting my blog . this is my story . not a copy one . all mines okay . i'm a story teller .



stories Quratu' Aini friends links stuff

Assalamualaikum . Welcome to my wonderland. Quratu Aini copyright .


leave your chat here !




My Twitter !



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Quratu' Aini
Others:   


bestie :)



hye guys . how are you ? wanna hear new story ? you know what . i got a new bestie . wahaha ! okay , in bm . saya dapat bestie baru . nama dia MUHAMMAD NAJIB . call him NAJIB for short . kenal dari BBM jee . dia nihh budak KL , budak PJ katanya . tapi saya tak tahu la kat mana . al maklum lah , saya nii bukan tahu sangat pon tempat kat malaysia nii . ciri-ciri dia saya tak berapa pasti lahh sebab belom pernah jumpa . just berkawan sehingga hari ini . tapi berdasarkan picture dia , boleh nampak lah yang dia nii seorang yang kurus , tinggi , mcm athlete pon ade . dulu memang dia hanya kawan biasa sahaja . maklumlah , saya dahh berpunya . mana boleh lebih-lebihh kan ? then , lepas 2 minggu berkawan dia dahh naik pangkat jadi bestie saya . terkejot kan bestie lama saya baca . yelah , selama nii saya mana rapat dengan budak laki . hehe . tapi takpee lah, kuasa tuhan kan . tuhan dah tentukan dia new superhero dalam hidup saya .nak tahu camne dia boleh naik pangkat jadi bestie saya ? ha . sebenarnya bila saya susah , dia sentiasa bantu sya  dengan beri nasihat dia . bila saya sedih , dia selalu pinjamkan telinga dia untuk dengar masalah saya . bila saya happy , dia selalu buat saya bertambah tambah happy dengan lawak dia tuh . even kalau dia ade problem pon , dia tak pernah lupa text sya . tapi sayang nya . dia nii terlampau bertanggungjwab . dia selalu busy keje . kesian dia kann . tapi takpe lah , maybe tuhan nak ajar dia  untuk berdikari kan . aku suka bila dia always beside me . thanks a lot friends. awak kawan saya . awak cikgu kaunselor saya . awak pelawak saya . awak abang saya . terima kasih sebab hadir dalam hidop saya . sedih sikit lah tengok kwan baik saya merangkap abang saya sebab dia single lahh . kesunyian . saya doakan awak dapat jodoh yang baik-baik belak ye .


Thanks baca ye comel :)