Tasha Manshahar - Put The Blame On Me

::Miss Quratu::
D'Owner!

hello you guys . thanks for visiting my blog . this is my story . not a copy one . all mines okay . i'm a story teller .



stories Quratu' Aini friends links stuff

Assalamualaikum . Welcome to my wonderland. Quratu Aini copyright .


leave your chat here !




My Twitter !



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Quratu' Aini
Others:   


SAYANG ! ~

thanks dear coz make my world so meaningful, kalau anje tahu caple ngn syg tu happy, dah lame anje caple ngn syg dri first time syg mnx , 
i love you damn so much syg !
hehe, ini fakta.
Sebenarnya perempuan lebih
suka lelaki yang
pandai buat lawak, yang mampu
membuat mereka
tertawa dan bahagia berbanding
lelaki tampan yang
tak mampu berbuat apa-apa
 .
bagi aku pon camtu, aku tak kesah la dia xhensem ke, xcomel ke, xpandai ke, ape skali pon la aku tak kesah. aku xpandang pon bnde tu sume, yang aku mintak yelah, aku nak someone yang pandai buat lawak yg boleh buat aku tertawa dan lpe kan masalah aku yg belambak stiap hari nih. aku perlu kan org yg btol2 sygkan aku dan hargai aku setiap waktu. aku jugak perlukan someone yg tak kan sakitkan hati aku tapi dia lah ubat kpada sakit tuh, ade ke org cm tuh? aku dah jmpe pon org tu. org tu dah lama aku knl, kwn aku sndri. dia sntiase ade time aku sedih . malah, dia la yg jadi penghibur shingga kan aku gelak tak henti2, gelagat dia, cra dia, character dia yg lucu buat aku suke kat dia. ni org nye,

HAHAHAHAHA :) macam-macam gelagat dia nih.


Thanks baca ye comel :)