Tasha Manshahar - Put The Blame On Me

::Miss Quratu::
D'Owner!

hello you guys . thanks for visiting my blog . this is my story . not a copy one . all mines okay . i'm a story teller .



stories Quratu' Aini friends links stuff

Assalamualaikum . Welcome to my wonderland. Quratu Aini copyright .


leave your chat here !




My Twitter !



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Quratu' Aini
Others:   


segmen CLARA : Best Friend


oke,hari ni saya cerita mengenai kawan baik saya. dia seorang kawan yang baik.nama dia NUR SYAKIRAH ZULKIFLI. dia suka dengan panggilan kiera or syak.Dia seorang rakan yang sentiase bersama dengan saya walau suka ataupun duka. dahulu,saya seorang yg gangster sedikit dan selalu membuat hal disekolah. itu semua angkara rakan sebaya. apabila masuk ke sekolah menengah, semua mulai berubah dengan kehadirannya. saya belajar erti bersabar,belajar bersungguh-sungguh,menghormati orang lain dan macam-macam lagi. pada mulanya memang kami tidak bertegur sapa, apabila berada di kelas yang sama,wujud lah erti sahabat bagiku. segala-galanya dia ajar hanya dengan kata-katanya yang penuh dengan pengertian. dengan kata-kata itulah saya kenal erti kehidupan.dari titik itulah saya berubah menjadi seorang manusia yang sentiasa inginkan kejayaan di dunia mahupun akhirat. kami tidak pernah bergaduh kerana kami faham antara satu sama lain.perkataan yang selalu diucap adalah maaf dan bersalaman walaupun tidak melakukan kesalahan kerana kami berpegang kepada satu benda iaitu ucapkanlah maaf selagi kita hidup kerana manusia tidak pernah lari dari kesalahan. aku sentiasa bersaing dengan nya dengan cara mendapatkan result yang terbaik.kami belajar dan menyertai aktiviti kokurikulum bersama-sama.oleh sebab itulah result kami semuanya hampir-hampir sama. ibu bapa kami juga mengenali antara satu sama lain.selain itu,citarasa kami juga sama dan kami boleh diibaratkan sebagai kembar.dimana ada dia,disitu ada saya. saya sentiasa berdoa agar kami akan sentiasa menjadi BEST FRIEND dan sahabat buat selama-lamanya...serta sama-sama mendapat kejayaan.
kami kawan baik.QURATU and KIERA
bagiku ENGKAU,


Labels:



Thanks baca ye comel :)