Tasha Manshahar - Put The Blame On Me

::Miss Quratu::
D'Owner!

hello you guys . thanks for visiting my blog . this is my story . not a copy one . all mines okay . i'm a story teller .



stories Quratu' Aini friends links stuff

Assalamualaikum . Welcome to my wonderland. Quratu Aini copyright .


leave your chat here !




My Twitter !



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Quratu' Aini
Others:   


1 murid 1 sukan 1 malaysia

no bertuah aku dpt '0390

ketika bermain bola jaring
malaysia mengadakan larianuntuk semua student di malaysia,pada hari sabtu 2 julai, sekolah kami terlibat dngn karnival sukan sekali,ingat kn jauh na lah lari eh rupe nye ________ hahaah..bdk ni bkn lari pon ..BErJALAN adlh,aku dapat no 0390,umur bapk aku tu,haha aku suke no tuh, time org sukan tu aku x msuk pape pon,sbb tak terpilih,bdk2 fom 1 ngn 2 kn nk tnjk bkat,xpe lha, aku juz snap2 je ngn kengkawan,then kiteorg jln2 la sekitar sekolah (rombongan cik kiah..haha) tup2 aku kne msuk bola tampar ngn bola jaring.mne bleh ambk 2 sukan,lg 1 pertandingan berlangsung serentak,last2 aku plih BOLA JARING coz tngn aq skit kalo men bola tampar,


Thanks baca ye comel :)